GTA 5 anmeldelse Trenger du å vite Hva er det Lange ventet ny oppføring i verdens mest populære open-world crime crime sim. Påvirket av GTA 4, Los Angeles Spill det på Quad core CPU, 8GB RAM, 2Gb GPU Alternativt Saints Row IV, 90 DRM Steam, Rockstar Social Club Pris pound4060 Utgiv ut nå Utvikler Rockstar Games Utgiver In-house Multiplayer Ulike aktiviteter for 2-32 spillere Link Offisiell side Det er tider når jeg ser på Los Santos og tenk hvorfor ville du til og med tenke å bygge det? Dette er passende, en tanke jeg ofte har om Los Angeles. I GTA 5s-tilfellet er tonen forskjellig: forvirret undring i motsetning til forvirret, yknow, fortvilelse. Rockstar har skapt et av de mest ekstraordinære spillmiljøene du noensinne vil besøke. Jeg ser på det og jeg lurer på den enorme utgiften som er nødvendig for å gjøre hver søppelpose i hver bakgate bare så. Jeg er forelsket i omsorgene i San Andreas fantastiske solnedganger, i den måten solbriller subtly endrer fargebalansen i verden, i det kunstneriske utvalgte lisensierte musikk som er designet for å følge med på din opplevelse. Alt om Los Santos demonstrerer den ekstraordinære mengden tanke og kjærlighet som ble høstet av hundrevis av utviklere over mange år. Den storslåtte ironien til Grand Theft Auto 5 er at alle som faktisk bor i Los Santos hater det der. Dette er det vakreste, ekspansive og sjenerøse GTA-spillet, og også, av en avstand, den nestiest og mest nihilistiske. Rockstar gikk gjennom en fase, i Bully, Grand Theft Auto IV og den trist konsollbundne Red Dead Redemption, som rammet sine hovedpersoner som anti-helter. GTA 4s Niko Bellic gjorde noen forferdelige ting, men han hadde en nedtonet sjarm som hjalp deg med som du piloterte ham gjennom underverdenen. Han var omgitt av folk som var større enn livet, men til slutt, under overflaten, folk. Blant disse menneskene var noen av Rockstars bedre kvinnelige charactersmdashKate McReary, Mallorie Bardas, The Lost og Damneds Ash Butler. Grand Theft Auto 5 gjør unna med alt det, med vilje men til skade. Dens trio av hovedpersoner okkuperer en by full av våte, todimensjonale karikaturer, og de flirter med den grensen selv. Michael er en middelaldrende tidligere bankrobber, ulykkelig gift og på kanten av en sammenbrudd. Franklin er en ung hette, angivelig prinsippert, men villig til å gjøre nesten alt for penger. Trevor er en ørken-bolig, met-dealing psykopat med en homebrew moral som sitter ubehagelig sammen med sin evne til voldelig grusomhet og seksuell aggresjon. Kampanjen utforsker deres forhold gjennom en serie heises og misadventures som de støter sammen med hver L. A. stereotype du kanskje kan tenke deg å kjede Beverly Hills husmor, den korrupte matte, den bølgende svindleren, smug teknologien exec, og så videre. Mot denne bakgrunnen er det eneste Michael, Franklin og Trevor som ser ut til å ha noen form for internt liv. Jeg får inntrykk av at dette er bevisst, en del av spillene, ubarmhjertige raketter i Sør-California, og som tyder på Rockstars avtagende interesse for romantiske anti-helter. Trevors introduksjon, spesielt, utgjør en spesielt eksplisitt knuller deg til tegnene og temaene til Grand Theft Auto IV. GTA 5 er hjerteløs på den måten, og som et resultat fant jeg fortellingen vanskelig å bry seg om. Det er ambisiøst, godt utført, og produksjonsverdiene er ekstraordinære, men det er også avledet og brutalt ungdom, satt i en verden der linjen mellom kriminalitet og lovens regel er uskarpt, men hvor det alltid er morsomt at noen kan være homofile. Det er en R-rated episode av The A-Team hvor A står for røvhull. Kampanjene beste øyeblikkene kommer når din sigar-chomping mester strateg, galansk militær pilot og talentfull sjåfør kommer sammen, og når du får makten til å velge hvordan du bruker hver av dem. Disse heistene er faste oppdrag hvor du velger en tilnærming og utfører oppsettoppgaver i den åpne verdenen før du setter deg på jobben selv. I de beste av dem, som skjer senere i kampanjen, fremkaller det virkelig tilfredsheten med å ha en plan sammen. Kanskje du posisjonerer Trevor på høy bakken med en rakettstarter, Michael til fots med en stealth tilnærming, og Franklin i en pansret ram-raider. Med en knapp trykker du kan bla mellom de tre, dynamisk orkestrerer en forbrytelseskapper på dine egne betingelser. Det er også i disse øyeblikkene at Rockstars mest ambisiøse historiefortelling finner sted. Ditt valg av karakter, mannskap og til og med visse handlinger i spillet har subtile effekter på dialogen. I en tidlig heist, dro en mannskap del av poengsummen, men som Franklin kunne jeg hente itmdasha sidemål som Id satt for meg selv, men det ble senere reflektert i en senere samtale mellom han og Michael. Dette er et annet eksempel på Rockstars ekstraordinære oppmerksomhet på detaljer, og hvis resten av kampanjen respekterte ditt byrå på denne måten, kan det overvinne de svakere øyeblikkene. Som det er dette et veldig langt spill med mye fyllstoff. Theres mye kjøring fra A til B, mange samtaler i biler, mange våpenskjegg med horder av goons som dukker opp for å løpe inn i dine gunsights om og om igjen. Den er langt rikere i faste momenter enn sine forgjengersdager, luftveier, dramatiske chasesmdashand mange av disse ser utrolige, selv om de er lette på den faktiske interaksjonen. I de beste eksemplene suger du i atmosfæren og ignorerer gjerne det faktum at du bare blir bedt om å følge instruksjonene på skjermen. I de verste eksemplarene som går i stykker, er snikskyttermisjoner og så vanskeligere å ignorere sjakkene som er plassert på spilleren for å bevare spillene med kinematisk utseende og følelse. Jeg tilbrakte mye tid med kampanjen frustrert langs disse linjene, kjedelig over de samme oppdragsmalerne som jeg har spilt gjennom siden GTA III og få mest mulig ut av de små mulighetene til å spille min egen vei, som Franklins forfriskende åpne mordoppdrag. Så, uunngåelig, Id gjør en av de rote activitiesmdasha tungt skriptet motorvei jakten, perhapsmdashwhen den magiske av den ekstraordinære verden ville krype opp på meg igjen. Itd slo meg: Jeg gjør 150 kmh langs Pacific Coast Highway ved solnedgang. Rockstasjonen spiller 30 dager i hullet av Humble Pie. Det føles utrolig, en kollisjon av popkultur, atmosfære, musikk og spill som er unikt for GTA. Ytelse og innstillinger omtalt på Intel i5 760, 8 GB RAM, 4 Gb GPU-grafikkalternativer DirectX-versjon, skjermtype (inkludert fullskjerm vinduet), VSync, kamerainnstillinger for første person, tredje person og kjøretøy, befolkningstetthet og variasjon, avstandskalering, teksturkvalitet , skyggekvalitet, skygge kvalitet, refleksjonskvalitet, vann, partikler og gresskvalitet, post FX, bevegelsesskarphet, dybdeskarphet, anisotrop filtrering, omgivende okklusjon, tessellasjon. Anti-aliasing FXAA, MSAA, NVidia TXAA, Refleksjon MSAA Remappable kontroller Ja Gamepad-støtte Ja Grand Theft Auto 5 kjørte ved 50-60 fps på en mellomstasjon riggen med de fleste innstillinger på normal eller høy. På et litt bedre system, kjører en GTX 970, kan en blanding av svært høye og ultra-innstillinger brukes uten framerat tap. Jeg opplevde en rettferdig mengde teksturfeil i multiplayer, og mange spillere har rapportert hyppige krasjer. Her er da kickeren: den førti-pluss timekampanjen med alle dens feil er en valgfri brøkdel av den store samlede pakken. Gå av hovedstien og du finner fullfunksjonell golf, tennis, racesmdasheven et aksjemarked. Du finner kinoer med morsomme korte filmer og fullt programmerte TV-stasjoner. Du vil finne pansrede lastebiler å rane, hemmeligheter å finne, muggers å hjelpe eller hindre, kult å møte, biler å tilpasse og samle. Dette er hvordan det ser ut når en av de mest lønnsomme foretakene på nytt reinvesterer som fortjener i selve spillet. Rockstar har, ganske bokstavelig talt, gått utover Call of Duty. Mengden arbeid som er investert i førstepersonsmodus er ytterligere bevis for dette. Det er ikke bare et nytt alternativ: GTA 5 er en fullspillbar FPS, komplett med detaljerte animasjoner for alt fra gunplay for å komme ut av telefonen. Det oppnår en lignende følelse av fysisk tilstedeværelse for Alien: Isolasjon, men i en stor åpen verden. Stjel en åpen bil og gå på cruise i første person, stjele et fly, eller gå en tur om natten i regnet: det har aldri vært et åpent spill som tilbyr dette flotte en rekke atmosfæriske opplevelser på dette detaljnivået. Helvete, få spill av noe slag har klart det. Den eneste ulempen er at det er mye vanskeligere å spille, og at det faller så langt på en sykkel at det føles at det virkelig faller av en bikemann som får motionssyk i første person, kan lide. Nevnte jeg at GTA 5 også var et kinoverktøy Unikt for PC-versjonen, med direktørmodus kan du utforske den åpne verden som et hvilket som helst tegn du vil ha, uansett omstendigheter du vil ha, og deretter ta opp, kutte og remixe disse opplevelsene til korte filmer bruker en dyp og tilgjengelig verktøykasse. Som uheldig og utelukkende som kampanjen kan være, er muligheten til å ta denne verden og gjøre noe annet ut av det alltid tilgjengelig, enten du er kneledd i fortellingen eller cruising sør Los Santos med en dusin venner. GTA 5 er også et ambisiøst online spill, en sandkasse for deathmatch, racing og oppfinnsom co-op med MMO-lite progresjonsfunksjoner satt i en verden som er en størrelsesorden som er mer detaljert enn noen av sine samtidige. De tradisjonelle multiplayer-alternativene alene utgjør et funksjon-komplett ekstra spill. Du kan bygge dine egne spor for løp eller bruke en av Rockstars egen, og konfigurere lobbyene dine for å ta hensyn til forskjellige tider på dagen, bilsett, våpenalternativer og dekkstasjoner. Ive raced sportscars gjennom finansdistriktet, jetflyer gjennom en vindmølle, sykler ned gjennom åsene under Vinewood-skiltet. Theres også en angrep og forsvar siege-modus, vanlig dødsmatch, og et skjult-og-søk-scenario som setter på fotflyktninger mot jegere med såpede hagler på motorsykler. Freeroam er limet som binder disse ulike opplevelsene sammen, og tilbyr GTA 5s fulle åpne verden (om enn med redusert fotgjengertall) for opptil 32 spillere. Du kan røve butikker sammen, myrde hverandre, sette bounties på hverandre, selv betale for å sende legosoldater etter hverandre når du kommer til riktig nivå. Din fremgang er uttrykt gjennom ditt voksende utvalg av tilpassbare våpen, kjøretøyene du hevder og gjør dine egne, leilighetene du kjøper hvor vennene dine kan henge for å drikke sprit og se på TVen din. Som andre steder er det detaljene som gjør det: på TV, for eksempel, kan du se politiet jakter på live. Disse arent pre-recorded showsmdashyoure ser på opptak av faktiske spillere, faktisk på rulle, presentert fra et nyhetshackers synspunkt, komplett med Fox News-parodierings ticker. Disse styrker kulminerer i heists, multi-part co-op oppdrag lignende i struktur til deres singleplayer kolleger. Ive elsket alltid asymmetrisk samarbeid, spesielt den måten at avhengighet i et lag skaper øyeblikk hvor du kommer til å skinne både som enkeltpersoner og som en enhet. Heists er fantastisk for dette. Ive hadde oppdrag der min eneste jobb var å vente i et helikopter for å hente bakken, men det føles fantastisk: Jeg er nervøs for dem, fokusert på hva jeg gjør, og venter på det ene øyeblikket hvor jeg tar henne i lav og feier dem bort med scoremdasha utbetaling som føles tjent på en måte som videospill belønninger sjelden gjør. To store advarsler holder meg tilbake fra å si at GTA Online er god nok til å rettferdiggjøre ditt kjøp på egenhånd: co-op er søppel med fremmede og det er bølget med bugs og tilkoblingsproblemer. Gjennomgangen av spillet på en mellomstore rigg var singleplayer-modusen relativt stabil. Online, Ive hadde verdensbelastningen uten teksturer, krasj rett og hver variant på lag, matchmaking feil og frakoblinger. Jeg forstår at det ikke er nær så ille som det var da det ble lansert på konsollen, men det kan bli mye bedre. GTA 5 som helhet overlever disse problemene fordi det er en pålitelig generator av øyeblikk som transcenderer skriptet, feilene, og dens noen ganger gjengjeld linearitet. Dette gjelder spesielt for multiplayer, hvor tilstedeværelsen av andre mennesker injiserer energi og mening i den åpne verden. Jeg har så mange eksempler på dette som jeg har hatt lekeøkter, men heres one: Etter å ha tilbrakt en del av min ukjente heistkontanter på en høyhastighets motorsykkel, bryter jeg inn i flyplassen for å se om jeg kan nå toppfart på de brede, flate baner. Det regnet og overskyet, resten av Los Santos mistet i tykk tåke. Jeg kommer til kjedelengs gjerdet på kanten av asfalten og svinger, og der, rett foran meg, er et eminently-stealable privatfly. Jeg hopper inn og tar av uten større plan enn å komme inn i noen problemer. Først, på kartet, kan jeg se en annen spiller i et helikopter. Jeg gir jage, som tar oss over kartet og inn i Wilds of Mount Chiliad. Deretter eksploderer en sporing rakett oppover fra et gulv på fjellsiden og sprenker helikopteret og piloten ut av luften. Det er en annen gruppe spillere der oppe, gjør sin egen moro, tar potteskudd hos alle uheldig nok til å vandre forbi. Jeg buzz dem, lukke, dyppe ned i gully og over en ås for å unngå missil lås. På mitt andre pass slo de meg. Røk og flamme henter fra min motor og støpingen dør sakte. Jeg senker landingsutstyret, peker nesen min nedover fjellet, og prøver å glide henne ned til motorveien. Det fungerer. Jeg føler meg ikke en liten mengde stolthet når jeg kommer ned i tung trafikk. Slipping fra cockpiten, kastet jeg meg om noe å gjøre neste gang. Da blir jeg truffet av en lastebil og dør. Dette er ikke noe jeg kan gjenta, og det stoler på ingen måte på filmopptak eller kynisk dialog. Det er en opplevelse som står alene, lykkelig, en stund imot den kulturelle kritikken du kan søke andre steder. Øyeblikk som dette er det som presser Grand Theft Auto 5 over terskelen fra imponerende og til viktig. Som byen det både elsker og hater, er det tøffe deler av byen og folk som vil pisse deg, men det er også stranden, landet, skylinen, måten lysene i byen spiller av overflaten av veien i regnet . Dens disse nåværende ting som påminner deg om hvorfor så mange mennesker kan velge å bruke så mye tid på dette stedet. Rockstar behøvde ikke å bygge noe dette absurd komplekse, denne quixotic i sin oppmerksomhet på detaljer, men jeg er glad for at de gjorde det. The VerdictGTA Online: Itali GTB Utgitt På samme måte som Clockwork, utgav Rockstar den nyeste mini-oppdateringen for GTA Online etter at et sett med rabatter utløp i går og ble erstattet av et nytt sett. Disse spesielle rabatter har ennå ikke blitt kunngjort formelt, men det nyeste kjøretøyet har, og er allerede tilgjengelig i spillet. I går rapporterte en rekke spillere et nytt sett med rabatter som trådte i kraft etter det forrige settet, fortsatt rundt fra FCR 1000-utgivelsen, utløpt. Det nye settet slashed prisene på yachter, utøvende kontorer og HVY opprøreren med 50, mens rabatt på kontorinnredninger med 25. Aktivering av de nye rabattene fører oss til å tro at en ny kjøretøyutvidelse er satt til å bli utgitt i dag, etter Rockstar8217s tendens å gi ut oppdateringer på tirsdager. Sann nok nok har den nye Progen Itali GTB (tilsynelatende 8220Italia8221 og andre bedre lydende variasjoner didn8217t vært bra med fokusgruppene eller noe) og den tilpassede varianten er nå tilgjengelig for kjøp hos Benny8217s Original Motorworks. Lithe, fokusert, aggressiv: Hvis du alltid har lidenskapelig kjærlighet til en sint jungelkatt, har du en innfatning av hva det er som å ta Progen8217s nye Itali GTB ut for en forsiktig tur. Og hvis du noen gang har gjort lidenskapelig kjærlighet til en stripet ned, klargjort jungelkatt med en massiv bakspoiler, har du en ide om hva Benny kan gjøre med denne tingen. Basen kjøretøyet koster GTA 1,189,000, og den tilpassede oppgraderingen koster GTA 495,000. I hovedsak er Itali (som fortsatt lyder ber rar) en billigere og hensiktsmessig svakere versjon av T20, også av Progen-produksjon. Performance-wise, det faller ikke under de siste tilskuddene til supercar-serien som spillet har sett, og de tidligere toppturene, som RE-7B, har fortsatt en bedre ytelse enn det som er fullstendig oppgradert. Når det er sagt, gjør ikke det feil for et dårlig valg. Selv om det er biler som har bedre statistikk, er Italia godt nok i stort sett alle aspekter til å være et vinnende kjøretøy i hendene på en god sjåfør. Jo, hvis to erfarne sjåfører møtes, vil den med den bedre bilen vinne, men Italia kan forlate X80s og ETR1s i støvet hvis driverne er dyktige. Selvfølgelig kan de av dere som kjøpte bilbutikktilskudd til dine verksteder, kjøpe, oppgradere og tilpasse bilen internt. Husk folkens, den beste måten å flaute rikdom er å bruke penger på ting som gjør utgifter til flere penger mer praktiske. Sanne gammeldags og fans av retrospill kan til og med anerkjenne Itali fra det tidligere og eneste andre utseendet i Grand Theft Auto-franchisen, selv om det ganske mye er navnet som knytter de to bilene. En knapt detaljert 2D pixelert topp-down sprite av hva som var ment å være en bil basert på en Ferrari dukket opp i GTA 1, også kalt Itali. Itali er nå bilen i franchisen med den lengste tiden som har gått mellom første og andre utseendet i franchisen, som er nesten 20 år. Den tilpassede varianten av turen kommer med 9 liveries, med den ikoniske og essensielle Redwood som er blant dem. De mest synlige tilpasningsalternativene kan ses på forsiden av turen rundt den ikoniske forlengelsen, samt på spoilerne. Itali8217s design-signaler låne mye fra moderne McLaren-biler, til tross for at originalen var en parodi av Ferrari. Til tross for å bli kalt Itali, er McLaren en britisk produsent. Hvorvidt du vil slippe en million eller en og en halv, for denne bilen, kommer ned til hvorvidt du liker utseendet. Full oppgradering det vil presse deg nær 2 millioner mark, da kan du også bare kjøpe en T20 hvis du ikke har en allerede, forutsatt at du er på utkikk etter ytelse. Itali kan tjene som en racer i tilfelle du vil vise frem dine ferdigheter, men det fungerer best som en prangende Freemode cruiser. Hvis designen flokker med deg og det er tilpassede tillegg du liker, kan det være et signaturbil for deg. Men utover det er det bedre alternativer der ute. Alt kommer ned til utseende og personlig preferanse. Vil du kjøpe en Progen Itali GTB, eller venter du på den neste GTA Online-oppdateringen GTA Online: Itali GTB Utgitt ble sist endret: 10. januar 2017 av Aron GerencserGrand Theft Auto V (GTA 5) Juksekoder 1. Juksekoder, Juksekoder Tips 16. oktober 2013 Skriv inn en av følgende koder mens du spiller. Ved hjelp av bedrager vil deaktivere Trophies for den nåværende økten. 5 minutter med uovervinnelighet: Høyre, X, Høyre, Venstre, Høyre, R1, Høyre, Venstre, X, Trekant Full Helse Armor: Sirkel, L1, Trekant, R2, X, Sqaure, Sirkel, Høyre, Kvadrat, L1, L1, L1 Lås opp våpen: Trekant, R2, Venstre, L1, X, Høyre, Trekant, Ned, Firkant, L1, L1, L1 Super Jump (hold firkant for å hoppe høyere): Venstre, Venstre, Triangel, Triangel, Høyre, Høyre, Venstre Rett, Rett, Rett, Venstre, Høyre, Rett, Rett, Rett, Rett, Høyre, Høyre, Høyre, Venstre, Høyre, L, L, R, R, R, Venstre, Høyre, Firkant, Sirkel, Venstre Eksplosiv Ammo: Høyre, Firkant, X, Venstre, R1, R2, Venstre, Høyre, Høyre, L1, L1, L1 Eksplosiv Melee: Høyre, Venstre, X, Trekant, R1, Sirkel, Sirkel, Sirkel, L2 Rask Svømming: Venstre, Venstre, L1, Høyre, Høyre, R2, Venstre, L2, Høyre Rask Kjøring: Trekant, Venstre, Høyre, Høyre, L2, L1, Kvadrat Flaming Bullets: L1, R1, Square, R1, venstre, R2, R1, venstre, kvadrat, høyre, l1, l1 lavere ønsket nivå: R1, R1, sirkel, R2, høyre, venstre, høyre, venstre, høyre, venstre øke ønsket nivå: R1, R1, sirkel , R2, Venstre, Høyre, Venstre, Høyre, Venstre, Høyre Oppladingsevne: X, X, Square, R1, L1, X, Høyre, Venstre, X Slow Motion-mål (skriv inn 5 ganger for å deaktivere): Square, L2, R1 , Triangle, Venstre, Square, L2, Høyre, X Få Parachute: Venstre, Høyre, L1, L2, R1, R2, R2, Venstre, Venstre, Høyre, L1 Måne Gravity (trykk Circle to float): Venstre, Venstre, L1 , R1, L1, Høyre, Venstre, L1, Venstre Endre vær: R2, Firkant, L1, L1, L2, L2, L2, Firkantede slippe biler: Triangle, R1, R1, Venstre, R1, L1, R2, L1 Slow Motion (trekk inn 4 ganger for å deaktivere): Trekant, Venstre, Høyre, Høyre, Firkant, R2, R1 Spa BMX: Venstre, Venstre, Høyre, Høyre, Venstre, Høyre, Firkant, Sirkel, Triangel, R1, R2 Spawn Buzzard: Sirkel, L1, Sirkel, Sirkel, Sirkel, L1, L2, R1, Trekant, Sirkel, Trekant Sped Caddy: Sirkel, L1, Venstre, R1, L2, Kvadrat, R1, L1, R2, Høyre, L1, L2, Square, Square, Square, R1 Sprøytestøv: Høyre, Venstre, R1, R1, R1, Venstre, Trekant, Trekant, Kvadrat, Sirkel, L1, L1 Krydder Limo: R2, Høyre, L2, Venstre, Venstre, R1, L1, Sirkel, Høyre Spenning PCJ-600: R1, Høyre, Venstre, Høyre, R2, Venstre, Høyre, Kvadrat Høyre, L2, L1, L1 Spenne Rapid GT: R2, L1, Sirkel, Høyre, L1, R1, Høyre, Venstre, sirkel, R2 Spawn Sanchez: Sirkel, Sirkel, L1, Sirkel, Sirkel, L1, Sirkel, R1, R2, L2, L1, L1 Kryss Stuntplan: Sirkel, Høyre, L1, L2, Venstre, R1, L1, L1 , Venstre, Venstre, Kvadrat, Triangle Spenne Trashmaster: Sirkel, R1, Sirkel, R1, Venstre, Venstre, R1, L1, Sirkel, Høyre Få det beste utvalget av Cheats, koder, WalkthroughsGuidesFAQs, Unlockables, Tips, triks, hemmeligheter og mer fra Cheat Code Central. Genien har flere Grand Theft Auto V (GTA 5) Juksekoder på CheatingDome. Bakgrunnsbilder Velkommen til vår samling av gratis Grand Theft Auto V (GTA 5) bakgrunnsbilder. Velg oppløsningen for datamaskinen din, høyreklikk deretter på bildet og velg sett som bakgrunn. Kilde: Offisiell nettside
Comments
Post a Comment